Cine.

Pas 1️⃣ – Pe cine cautam?

Cautam o persoana minutioasa, analitica si atenta la detalii cu cunostinte in domeniul financiar-contabil, care sa pastreze ordinea in tranzactiile firmei si care isi doreste sa se dezvolte in cadrul unei companii fun, dinamice si in plina crestere.

Cum stii daca rolul este potrivit pentru tine?

  • Locuiesti in Cluj-Napoca
  • ✅ Esti o persoana rabdatoare, ordonata si foarte organizata?
  • ✅ Iti place corectitudinea si claritatea in tranzactii?
  • ✅ Iti place sa lucrezi cu numere si nu te plictisesti usor?
  • ✅ Anticipezi usor riscuri si pericole?
  • ✅ Esti o persoana curioasa, rabdatoare si perseverenta?
  • ✅ Iti plac regulile si procedurile clare, stii sa le creezi si poti sa le urmaresti?
  • ✅ Iti place sa lucrezi in Excel si alte aplicatii de gestionare a sarcinilor?
  • ✅ Ai un interes activ pentru domeniul financiar si esti informat despre ultimele noutati/ schimbari?
  • ✅ Stii sa creezi si sa analizezi rapoarte financiare?
  • ✅ Ai bune abilitati de comunicare?

Treci la urmatorul pas ⬇️  doar daca ai rapsuns la toate intrebarile cu “DA”. ✅

PAS 2

Responsabil.

Pas 2️⃣ – De ce o sa fii responsabil?

Inainte sa trecem la responsabilitati si rezultate, vreau sa citesti care sunt asteptarile noastre de la tine.  💪

  1. 👉 In primul rand, ne asteptam sa pastrezi documentele contabile intr-un mod organizat.
  2. 👉 In al doilea rand, ne asteptam sa te asiguri ca nu iti scapa nici un detaliu si toate tranzactiile sunt inregistrate corect si la timp.
  3. 👉 In al treilea rand, ne asteptam sa vii cu rapoarte si solutii financiare.

Pe scurt, acestea sunt principalele responabilitati:

  • Inregistrezi deconturile pentru cheltuieli
  • Duci evidenta veniturilor si a cheltuielilor
  • Efectuezi inventarierea furnizorilor si clientilor pe baza extraselor de cont
  • Planifici platile
  • Inregistrezi toate tranzactiile corect si la timp
  • Colectezi, organizezi si procesezi toate documentele contabile
  • Verifici stocurile
  • Verifici viramentele si soldurile conturilor
  • Actualizezi cashflow-ul
  • Pregatesti rapoarte financiare saptamanale si lunare

Iata care sunt cele mai importante rezultate:

  • ✅ Tranzactiile sa fie mereu actualizate pentru a vedea cash-flow-ul
  • ✅ Imbunatatirea sistemelor financiare
  • ✅ Pastrarea tuturor documentelor contabile intr-un mod organizat si transparent

Inainte sa ajungem la ultimul pas, 🙅‍♂️⛔️ NU continua daca:

  • ❌ Nu intelegi importanta procedurilor
  • ❌ Nu ai cunostinte in finante-contabilitate
  • ❌ Nu iti place domeniul financiar-contabil
  • ❌ Nu iti place sa iei initiativa si astepti sarcini foarte precise de fiecare data
  • ❌ Nu iti place sa te educi continuu despre domeniul financiar
  • ❌ Nu intelegi importanta numerelor si nu le folosesti ca sa iti imbunatatesti munca
  • ❌ Nu ai rabdare in situatii minutioase si repetitive
  • ❌ Nu stii sa accepti un feedback constructiv si sa inveti din el

Treci la urmatorul pas ⬇️ doar daca stii ca poti avea rezultate excelente! ✅

Pas 3

Beneficii.

Pas 3️⃣ – Cele mai importante beneficii pe care le primesti

01. TRAINING DE SPECIALITATE.

Ai parte de training de specialitate si de o echipa care te sustine;
Ai acces la multe resurse de unde poti invata si sa te dezvolti ca si profesionist in domeniu;
Credem in investitia in oameni si iti vom impartasi din experienta noastra si te vom incuraja in cresterea personala si profesionala;

02. AVANSARE IN CARIERA.

Ai posibilitatea de a invata lucruri noi si de a le pune in practica
Ai oportunitatea de a ramane full-time in cadrul firmei dupa programul de internship.
Ai posibilitatea de a iti crea conexiuni si a iti dezvolta mediul profesional

03. PERFORMANTA.

Evolutia ta in firma va insemna si cresterea in rolul spre care aspiri;
Performantele tale vor fi apreciate;
Iti vei imbunatati abilitatile de comunicare, rezolvare a problemelor si leadership;
Vei lucra intr-un mediu tanar, dinamic si profesionist;
Birou in Coworking Space Cluj-Hub (Centrul Comercial Central);
Durata Internship-ului – 3 luni cu program Part-Time (4 ore)

Cu cine vei lucra?

Cheerup.

Cu cine vei lucra?

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️  5 stelute pentru echipa Cheerup! Sunteti cei mai tari, energici si fun oameni care ne-au ajutat cu crearea atmosferei la nunta noastra! Multumiiiiim din toata inima ❤️ ~ Catalina Dobre

Ai ajuns aici pentru ca ai parcurs cu interes si constient pasul 1️⃣, 2️⃣ si 3️⃣:

  1. stii daca rolul este potrivit pentru tine,
  2. stii de ce vei fi responsabil,
  3. stii beneficiile pe care le primesti

… si cel mai important: stim cum putem creste impreuna.

Suntem o echipa puternica, formata din oameni responsabili, proactivi si perseverenti.

Apreciem serviciile de calitate si, prin urmare, toate activitatile noastre sunt in concordanta cu cele mai bune practici. Incercam mereu sa fim mai buni, sa ne autodepasim, atunci cand avem de dus la bun sfarsit un proiect. Sa livrezi fericire nu e lucru simplu, dar atunci cand il faci cum trebuie, satisfactiile nu se mai masoara in bani, ci in sentimente. Banii sunt consecinta fireasca a lucrurilor facute din pasiune si cu profesionalism.

De aceea am creat un serviciu care sa le ofere celor din jur o stare de bine. Daca noi ne simtim bine, daca facem tot ce depinde de noi si mai mult decat atat, atunci si cei care interactioneaza cu noi vor simti aceasta stare de bine.

Tratam clientii asa cum vrem sa fim tratati fiecare dintre noi, astfel incat atat ei, cat si invitatii lor sa-si aminteasca cu drag de experienta traita alaturi de noi.

Noi suntem Cheerup!

Aplica Acum

Aplica.

Vino in echipa Cheerup!

Daca te regasesti in cele enumerate mai sus, asteptam cu entuziasm cv-ul tau.